piątek, 16 listopada 2012

Liebster Blog

Wreszcie znalazłam chwilkę, żeby coś napisać. Nie wiem od czego zacząć, ale chyba zacznę od tego, że...

...w ubigłym tygodniu spotkała mnie miła niespodzianka. Od Magdalena i Jej życie dostałam nominację Liebster Award. Zasady zabawy są następujące:

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Cieszę się, tym bardziej że piszę od niedawna.

Oto pytania jakie otrzymałam wraz z odpowiedziami.
1. Co czytasz swojemu Dziecku na dobranoc?
Na dobranoc nie czytam Adasiowi książek. Ta opcja nie przejdzie, jest za bardzo niespokojny. Za to w dzień czytamy bardzo dużo. Co jakiś czas jest „hit sezonu” – czyli Adaś upatruje sobie jedną książeczkę i czytamy ją setki razy, aż nie znajdzie innego obiektu zainteresowania. Wszystkich nie wymienię, ale były już „Okulary” Tuwima, „Małpa w kąpieli” Fredry, cała seria „Mały chłopiec” o różnych pojazdach, „Robot Rob na budowie”, „Klub Przyjaciół Myszki Miki”, książeczki o traktorach wypożyczane z miejskiej biblioteki.
2. Co Chciałabyś/ Chciałbyś zmienić/?
Zależy. W te pozytywne dni nic – wtedy nie przejmuję się rzeczami, które chciałabym zmienić, ale nie mogę, a te, które mogę – staram się zmieniać. Chciałabym mieć takie podejście na o dzień.
3. Podaj trzy najważniejsze rzeczy dla Ciebie?
Rzeczy – chyba nie ma. Lubię zdjęcia i wiele z nich ma dla mnie szczególną wartość.
4. Co ostatnio oglądałeś w kinie/ telewizji/
Wstyd się przyznać, ale chyba nic…jeśli za „ostatnio” uznać jakiś rok i wyłączyć oglądnięcie raz na miesiąc programu informacyjnego.
5. Co Chciałabyś/ Chciałbyś/ zobaczyć- zwiedzić?
Szkocję. Miałam kiedyś okazję tam być, ale nie zdążyłam za wiele zwiedzić.
6. Jaką potrawę lubisz najbardziej?
To nie potrawa, ale czekoladę. Przepadam za słodyczami. Z potraw – lubię kuchnię włoską, przede wszystkim spaghetti i zapiekankę makaronową ze szpinakiem.
7. Co lubi robić Twoje Dziecko?
Budować z wieże z klocków oraz przelewać wodę w kubeczkach.
8. Gdzie lubisz odpoczywać?
Lubię odpoczywać w domu, zapewne dlatego, że na co dzień mam dość jeżdżenia.
9. Gdzie lubisz spacerować?
W parku.
10. Jaki kolor to Twój ulubiony?
Jestem zmienna. Jako dziecko lubiłam niebieski, potem fioletowy, a teraz chyba żółtopomarańczowy.
11. Za Kim/ Czym tęsknisz?/powtórzę /
Nie wiem. Zapewne to jest, ale ukryte gdzieś głęboko we mnie.
Tak prozaicznie to może trochę spokoju by się przydało…

Ja chciałabym nominować blogi o Dzielnych Wcześniakach:
Jeśli macie ochotę przyłączyć się do zabawy to poniżej zostawiam pytania.
1. Kawa czy herbata?
2. Które z obowiązków domowych lubisz najbardziej? (żeby było pozytywnie nie pytam o te nielubiane obowiązki ;)
3. Wolisz morze czy góry?
4. Co Ci zawsze poprawia humor?
5. Jaką potrawę najczęściej gotujesz?
6. Gdzie lubisz spędzać wolny czas?
7. Jaka jest Twoja ulubiona książka z czasów dzieciństwa?
8. Twoja ulubiona książka/film/serial/program tv obecnie.
9. Najbardziej ekstremalny pomysł Twojego Dziecka ;)
10. Twój ulubiony kolor.
11. Twój ulubiony przedmiot szkolny w czasach szkoły podstawowej.

A niedługo obiecuję napisać, co u nas. Choć w sumie nic nowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz